Ruta Espais Llegendaris de Tarragona. 2a edició

Dilluns 25 de setembre a les 18 h. Punt de trobada: Serveis Territorials de Cultura (C. Major 14)

04/08/2017 12:08
Pla de la Seu

Emili Samper

Us convidem a visitar els espais més llegendaris de Tarragona en aquesta ruta. Comptarem amb convidats inesperats que ens explicaran què va passar en alguns dels racons més coneguts de la ciutat. Segur que després d’aquest visita els veureu amb uns altres ulls!

Descobrirem la màgia del Pla de la Seu, del claustre de la Catedral, de la capella de Sant Pau del Seminari, de la Capella de Sant Magí i de la Casa Castellarnau.

Conduirà la ruta Emili Samper, autor del llibre Llegendes de Tarragona (2014) i doctor en Filologia Catalana.
Comptatem també amb la participació d’ Imma Pujol, Ingrid Ventura i Sisco Guirro. La ruta finalitzarà a la plaça Pallol.

Gratuït. Per a majors de 12 anys. Places limitades amb inscripció prèvia a: www.tarragonajove.org i bptarragona.cultura@gencat.cat

Organitzen: Tarragona Jove, Biblioteca Pública de Tarragona i Arxiu de Folklore de la URV.
Col·labora:  Escola de Lletres de Tarragona