BIBLIOTEQUES AMB D.O. Setembre 2018

Consulteu la Guia “Som biblioteca amb DO” per estar al dia de les darreres novetats sobre el món del vi.

11/08/2018 09:08
Biblioteques amb DO

Biblioteques amb DO és una iniciativa del Servei de Biblioteques que té com a objectiu dinamitzar l’espai bibliotecari amb activitats i propostes culturals per a tots els públics que mostren els trets característics de cada territori vitivinícola. La idea inicial ha anat madurant, i en aquesta tercera edició som 48 biblioteques les ambaixadores de les 11 DO vinícoles de Catalunya. El setembre és el torn de la DO Tarragona, i us proposem:

• Dijous 13 de setembre a les 18.30 h: GRAN RESERVA D’ÒPERA

Una xerrada-audició-tast sobre l’òpera i el vi o, més aviat, sobre el vi a l’òpera. Amb els brindis més festius —el de La traviata de Verdi, el de Marina d’Arrieta— i les àries més vinícoles del repertori: "Viva il buon vino" de Don Giovanni o "Beva con me" d’Otello.

A càrrec de David Puertas, músic i periodista, conferenciant empedreït i autor d’una dotzena de llibres sobre música, l’últim dels quals —100 coses que has de saber sobre l’òpera, escrit juntament amb Jaume Radigales (director del programa Una nit a l’òpera de Catalunya Música)— ha tingut una gran acollida entre el públic entès i aficionat, però també entre aquells que mai no han anat a l’òpera!

La conferència s’il·lustra amb diferents fragments de vídeo i amb el tast del protagonista indispensable dels fragments seleccionats: el vi.

Tast gentilesa de la DO. Tarragona. Entrada lliure, aforament limitat.

Durant el mes de setembre

• Llibres sobre el vi a les nostres comarques. Un aparador per triar i remenar. Per descobrir nous llibres sobre la cultura del vi amb bones recomanacions de llibres per regalar. Us oferim un díptic amb recomanacions i una taula /expositor amb llibres i altres materials.

• Consulteu la Guia “Som biblioteca amb DO” per estar al dia de les darreres novetats sobre el món del vi.