Ballmanetes, sessions de contes i música per als usuaris més petits de la Biblioteca

Places limitades. Inscripcions obertes a la Sala Infantil.

08/03/2018 09:03
Ballmanetes

Des del 2008 programem sessions de ballmanetes per als lectors més petits acompanyats d’un adult. Des d’espectacles de titelles de petit format, a sessions de cançons i jocs de falda, contes musicals, taller de ioga, etc. conduïts per narradors especialitzats en aquestes franges d’edat. Gràcies a aquestes sessions des de ben petits els nens i els pares es familiaritzen amb els contes, el llenguatge oral i s’inicien en l’ús de la biblioteca i en compartir espais i materials.

Aquesta és la programació per als propers mesos:

• Dissabte 10 de març a les 11.30 h (durada 30')
    Tirallongues, moxaines, cançons de bressol i poemes. Els ritmes de la llengua
    Amb la Sílvia Palazón
    Sessió en català i castellà
    Edat : famílies amb infants de 2 a 5 anys

• Dimarts 27 de març a les 17.30 h
    Taller de ioga en família. Contes i cançons
    Amb l’Andrea Vidal
    Edat: famílies amb infants de 2,5 a 3,5 anys
    Cal portar una estoreta

• Dimecres 18 d’abril a les 10.30 h
    Mínimus. Concert taller de música per nadons
    Col·laboració amb el Festival Ja Veus (del 7 d’abril al 19 de maig)
    A càrrec de Vanesa Gispert, Montse Blay, Laura Nogueras i Mercè Iglesias, quartet vocal
    Edat: families amb infants fins a 3 anys
    Activitat d'experimentació i aprenentatge musical, on els nadons i les seves famílies poden gaudir plegats de la música i el cant.
    Basat en la Music Learning Theory d’Edwin E. Gordo

Els més petits trobaran els seus contes a la secció anomenada “Bebeteca”, també disposem d’un fons audiovisual format per cds i dvds i també tenim revistes infantils. Per als pares us oferim una secció anomenada “Pares i fills” amb llibres i revistes al voltant de la infància.