Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Aprèn llengües d'una forma ...

Dimarts, 28 de març de 2017

Aprèn llengües d'una forma diferent!!!

Clubs de lectura en francès i anglès. Requisits: nivell mitjà-alt. Inscripcions obertes.

Llengues

A la biblioteca apostem per l'aprenentatge de llengües a través de clubs de lectura. L'objectiu és aprendre francès, anglès o alemany mitjançant la lectura d'un llibre i amb sessions de comentaris o la lectura d'un text i facilitant la relació i l'intercanvi d'opinions entre els assistents utilitzant la llengua com a mitjà. Apunta't a la modalitat i llengua que t'interessi:

CLUB DE LECTURA EN LLENGÜES (nivell mitjà-alt de conversa. Sessions de comentaris de llibres)

• FRANCÈS (a càrrec de Neus Penalba)
    Els dissabtes 22 d'abril, 20 de maig i 17 de juny (de 12.30 a 13.30 h)

• ANGLÈS (a càrrec de Liudmila Bondar)
    Els dissabtes 29 d'abril, 27 de maig i 17 de juny (de 10.15 h a 11.15 h)

Les inscripcions es poden fer per telèfon al 977 240 331, per correu electrònic bptarragona.cultura@gencat.cat o presencialment al Taulell 3 de la Planta Primera.

L’aprenentatge de llengües és cada vegada més rellevant en la societat i es fa més necessari en la nostra vida quotidiana, en la vessant laboral, però també en l’oci i en les relacions socials. Des de la Biblioteca Pública de Tarragona es treballa de forma específica des de l’any 2004, moment en que rep un impuls important amb la creació d’un centre d’interès dedicat a l’aprenentatge de llengües que poc a poc incorpora materials de tot tipus (cursos d’autoaprenentatge, diccionaris, gramàtiques, guies de conversa, lectures fàcils o seleccions en llengües originals) i des d'on posteriorment s'han impulsat diversos tallers de lectura i conversa en diverses llengües (català, anglès, alemany i rus).