Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > La cultura de + aprop i + teva. ...

Dimarts, 18 d'abril de 2017

La cultura de + aprop i + teva. Cicle Tastets de patrimoni. Activitats Primavera 2017

Dimecres 19 d'abril a les 19 h Conferència : "L'Institut Pere Mata de Reus, una joia modernista" a càrrec de Maria Adseria de Còdol Educació. Entrada lliure limitada a l'aforament de la sala. A secció Local.

Tastets

Tastets de patrimoni té per objectiu donar a conèixer de primera mà, i posar en valor així, el patrimoni de les comarques de Tarragona a través de la presentació de xerrades, rutes i sortides culturals, preparades des dels centres d’estudis locals i comarcals, qui en són també autors o impulsors.

Els tastets s’organitzen des de l’any 2004 per la Biblioteca i l’ Institut Ramon Muntaner, Fundació Privada dels Centres d’Estudis de Parla Catalana, qui s’encarrega de prestar suport i difusió als projectes d’estudi del patrimoni i promoció cultural fets des dels centres i instituts d’estudis.

Es programen dos cicles a l’any. Aquesta primavera 2017 coneixerem el patrimoni modernista reusenc.

PROGRAMACIÓ PRIMAVERA 2017

Dimecres 19 d'abril a les 19 h
Conferència “L'Institut Pere Mata de Reus, una joia modernista" a càrrec de Maria Adserias de Còdol Educació.

Dimecres 24 de maig les 19 h
Conferència “Campanes, campanars i campaners al Camp de Tarragona” a càrrec de Jesús Martínez de Còdol Educació.

Dissabte 3 de juny
Sortida Cultural. Visita a l’Institut Pere Mata i a la prioral de Reus. Places limitades amb inscripció prèvia.

Descarrega't la programació