Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Viu la Revetlla de Sant Jordi ...

Dimecres, 19 d'abril de 2017

Viu la Revetlla de Sant Jordi 2017 a la Biblioteca!

Divendres 21 d'abril de les 17 h fins a les 19 h revetlla infantil i de les 20 h fins a les 24 h la revetlla per a tothom.

RevetllaStJordi

La Revetlla de Sant Jordi s’ha consolidat com una festa i una celebració de les biblioteques públiques de Catalunya.

Et convidem a celebrar la cinquena revetlla de Sant Jordi a la Biblioteca Pública de Tarragona, fins les 24 h organitzada conjuntament per la Biblioteca Pública de Tarragona, els Serveis Territorials de Cultura a Tarragona, la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya, el Centre de Normalització Lingüística de Tarragona, l’Escola Oficial d’Idiomes, Òmnium Cultural Tarragonès, i el Consell Comarcal del Tarragonès.

La Revetlla de Sant Jordi ha consolidat la participació d’un important nombre d’entitats tarragonines que apleguen propostes culturals que tenen les lletres, la música o el teatre com a eixos vertebradors.

Esperem que ens acompanyeu per gaudir plegats de la V Revetlla de Sant Jordi i recordeu que també ens podeu seguir a les xarxes socials #RevetllaStJordi @bibliotgn @bibliotequescat

REVETLLA INFANTIL (De les 17 a les 19 hores)

• 17 h Berenar
  • 17.30 h Concert de música tradicional amb els alumnes de l'Aula d'Instruments Tradicionals de l'Escola Municipal de Música.
  • 18 h La Keka i els ous màgics, de Marta Monserrate i Maria Garriga. Representació del conte a càrrec del col·lectiu Tecletes.
  • 18.30 h El rei del Vent. Cicle "Al Compàs dels contes". Escola Conservatori de Música de la Diputació de Tarragona i Biblioteca Pública de Tarragona.

REVETLLA

PRIMERA PART (De les 20 a les 21.45 hores)

• Concert de flauta travessera amb Jan Schmitz.
  • Fantasmas. El viaje de Gabriel Gurb. Representació teatral a càrrec del Grup Amanida Teatre (ONCE).
  • La narració dels sentits. Microtaller organitzat per APELLC i l'Escola de Lletres.
  • L'Ossa. Hermafrodita. Representació teatral de dues escenes de Les Metamorfosis, d'Ovidi amb TeclaSmit Teatre.
  • Homenatge a Prudenci i Aurora Bertrana. Lectures per commemorar l'Any Bertrana. A càrrec dels alumnes del Centre de Normalització Lingüística de Tarragona.

PISCOLABIS

SEGONA PART (De les 22.15 a les 24 hores)

• Concert coral. A el Cor Sageta de Foc.
  • ¿Per què i com fabriquem les paraules? A càrrec del Departament de Filologia Catalana de la Universitat Rovira i Virgili.
  • Movitex. Espectacle de literatura i dansa. Amb Rebeka i Ingrid.
  • Concert de violí. Amb Evelio Tieles.