Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > VI Primavera Literària. ONCE i ...

Divendres, 28 d'abril de 2017

VI Primavera Literària. ONCE i Biblioteca Pública de Tarragona

Dimecres 3 de maig a les 18 h, a la Sala d'Actes de la ONCE. Projecció de la pel·lícula biogràfica sobre la sordceguesa "El Milagro de Ana Sullivan". Unim esforços per oferir a la ciutat activitats per a tots. Març - Maig 2017

Primavera literària

Qualsevol mes és bo per acostar-se a la cultura, però abril té un aire especial, Sant Jordi convida a delectar-se amb un llibre o participar de mil actes literaris que s'ofereixen al ciutadà.

L’ONCE i la Biblioteca Pública de Tarragona uneixen esforços per oferir a la ciutat activitats obertes a tots els públics i que permetin enriquir les pròpies experiències.

CALENDARI D'ACTIVITATS:

• Dimarts, 21 de març. Vermut Poètic. 12.00 h. Poetes d’arreu dels països catalans.
    Lloc: Biblioteca Pública de Tarragona.

• Dijous, 30 de març. 125è aniversari del naixement d’Aurora Bertrana. 19.00 h. A càrrec de la crítica literària i directora de l’Observatori Cultural de Gènere, M. Àngels Cabré.
    Lloc: Biblioteca Pública de Tarragona.

• Dijous, 20 d'abril. Lectura pública. A partir de les 17.00 h. Els llibres tenen temes molt diversos i els llegim amb passió, però també els podem escoltar, aquest any volem escoltar també la música que ens descriuen, que ens canten,...
    Lloc: Saló d’actes de ONCE.

• Divendres, 21 d'abril. Revetlla de Sant Jordi. A partir de les 20.00 h.
    Lloc: Biblioteca Pública de Tarragona.

• Dimecres, 3 de maig. Projecció de la pel·lícula biogràfica sobre la sordceguesa "El Milagro de Ana Sullivan", dirigida per Arthur Penn. A continuació, hi haurà una taula rodona. 18.00 h.
    Lloc: Saló d’actes de ONCE.