El mar, bressol de contes. Contes des del bressol. 8a edició

Museu del Port de Tarragona i Biblioteca Pública. Octubre - novembre de 2017

10/10/2017 16:10
Mar de Contes

El mar bressol de CONTES. CONTES des del bressol arriba a la vuitena edició i s’adreça a un públic familiar. Volem fondre en una sola proposta el llegat del nostre mar, un Mediterrani viu, molt proper i alhora desconegut, farcit d’històries, mites i llegendes que formen part del nostre imaginari col·lectiu, i que des de la família s’ha transmès al llarg de generacions. Al mateix temps ens proposem fer una tasca de recuperació del patrimoni tradicional immaterial, centrat en explicar un conte inspirat en el Serrallo i basat en la memòria de pescadors i persones vinculades al món de la pesca.

La 8a edició d'El mar bressol de CONTES. CONTES des del bressol s’insereix en el marc del conveni de col·laboració entre la Biblioteca Pública de Tarragona i el Museu del Port de Tarragona amb l'objectiu de desenvolupar activitats conjuntes al voltant del foment de la lectura i del patrimoni marítim.

PROGRAMACIÓ 2017

• Diumenge 22 d’octubre a les 12 h al Museu del Port de Tarragona
    Ballmanetes amb Alma i la mar de contes. Per a famílies amb infants fins a 4 anys

• Dimarts 24 d’octubre a les 17:30 h. Punt de trobada: Museu del Port de Tarragona
    Contes del Serrallo a la barca. Passeig en golondrina.

• Dijous 2 de novembre a les 17:30 h a la Biblioteca Pública
    El mar, taller de natura amb Marina San José

• Diumenge 12 de novembre a les 12:00 h al Museu del Port de Tarragona
    L’hora del conte amb Adriana Segurado
    Edat: a partir de 5 anys

**Important: activitats amb aforament limitat. Cal fer reserva prèvia.
Les inscripcions es podran fer a la la Biblioteca Pública de Tarragona al telèfon: 977 240 331 o per correu electrònic: bptarragona.cultura@gencat.cat.
També us podeu inscriure al Museu del Port de Tarragona, al telèfon: 977 295 400 ext. 4422 i 4411 o per correu electrònic: museuport@porttarragona.cat