Ja veus, la veu ens transforma: del 7 d’abril al  19 de maig de 2018

La biblioteca participa en dues activitats

05/05/2018 09:05
Cartell Ja VEUS

Ja Veus són un conjunt de concerts de qualitat en format acústic que tenen com a objectiu la recerca, promoció i difusió de nous talents musicals, així com l’apropament al públic de la ciutat de Tarragona i voltants, a partir d’un format de concerts únics per la seva filosofia i ubicació.

El cicle de concerts Ja Veus  va néixer amb la intenció de convertir-se en referent de la programació musical estable de Tarragona i aquest any 2018 arriba a la segona edició centrada en la veu com a eix principal i compta amb la presència de Harrison Ford Fiesta, Donallop, Roger Mas, El Petit de Cal Eril, Joana Serrat, Mazoni i Judit Neddermann, en concierts en format intimista i de proximitat.

Activitats de la Biblioteca:

• Dimecres 18 d'abril a les 10.30 h
    Mínimus:
    A càrrec de Vanesa Gispert, Montse Blay, Laura Nogueras i Mercè Iglesias, quartet vocal. Basat en la Music Learning Theory d’Edwin E. Gordo

Concert taller de música per a nadons. Experimentació i aprenentatge musical, on els nadons i les seves famílies poden gaudir plegats de la música i el cant.

Edat: famílies amb infants de 0 a 3 anys
Places limitades. Gratuïta amb reserva prèvia a bptarragona.cultura@gencat.cat

• Dimarts 15 de maig de 2018 a les  18 hores
    Projecció: CANTA
     Dirigida per Garth Jennings, Estats Units, 2016. Durada: 104 min.

Buster Moon és un elegant coala que regenta un teatre anat a menys. Malgrat tot, és un optimista nat i està disposat a tot per salvar-lo de la ruïna. Per tal de reflotar-lo, organitza un concurs de cant. Una porqueta i un porquet amb molta marxa, una porc espí enamorada del rock, un goril·la bondadós, un ratolí presumit i una tímida elefant, seran els escollits.

Als Serveis Territorials del Departament de Cultura de la Generalitat. Entrada lliure. (Més informació aquí)

Consulteu la programació: