Forma't a la Biblioteca: tallers gratuïts

Programació Setembre 2018. Reserva la teva plaça als tallers de la Biblioteca. Places limitades.

14/08/2018 09:08
forma't

Ara més que mai les biblioteques públiques avancem cap a ser espais d’aprenentatge on acompanyem als ciutadans, i ho fem des d’una formació activa, en col·laboració amb altres agents educatius i culturals.

Aquest mes de setembre us proposem un parell de tallers relacionats amb el món del telèfon mòbil.

• Dimarts 4 de setembre, de 18.30 h a 20 h: Allibera espai del teu mòbil.

Aprèn com alliberar espai del teu dispositiu amb l’ajut de l’espai virtual o núvol. Envia i descarrega els teus arxius sempre que vulguis. A càrrec d’Alejandro García.

• Dijous 6 de setembre, de 18.30 h a 20 h: És segur utilitzar Internet al meu mòbil?

Quines eines he de fer servir per navegar sense por per la Xarxa? Què he de fer per no caure en anuncis comercials i/o spam? A càrrec d’Alejandro García.

INSCRIPCIONS:

Les places són limitades i heu de fer les inscripcions al taulell número 3 de la planta primera de la Biblioteca; per correu electrònic: bptarragona.cultura@gencat.cat o per telèfon al 977 240 331 i al 977 240 544

A més a més, aquest setembre us esperen dues rutes culturals, la presentació dels clubs de lectura i activitats relacionades amb el món de la música i el vi, i el cinema documental. Doneu un cop d’ull al díptic informatiu.

US HI ESPEREM!