Club de lectura. Llibres premiats: 2Pinisolers

Setembre - Novembre 2017

24/08/2017 12:08
Premis Literaris Ciutat de Tarragona

La Biblioteca Pública de Tarragona i la Casa de les Lletres, amb la col·laboració de l’Associació de Professionals i Estudiosos en Llengua i Literatura Catalanes (APELLC) i de l’Escola de Lletres de Tarragona, es proposen donar rellevància al Premi Pin i Soler de novel·la i promoure’n la lectura a través d’un grup de lectura que s’acompanya de la presència dels autors, conferències, junt a altres activitats.

La proposta que us oferim enguany preveu llegir la darrera novel·la premiada, 'Les quatre vides de l'oncle Antoine' de Xavier Aliaga, i el premi de l’any 2002 Frances Puigpelat amb l’obra ‘Roger de Flor, el lleó de Constantinoble’; els comentaris de les obres els farem amb els respectius autors i tindrem també una conferència sobre la presència de la ciutat de Tarragona a la novel·la a càrrec de Joan Cavallé.
Així mateix podreu gaudir de l’exposició sobre els premis i es faran rutes literàries el mes d’octubre des de l’APELLC.

Dimarts 3 d'octubre a les 19 h als jardins de la Casa Canals (c. Granada, 11)

Presentació del llibre: Les quatre vides de l'oncle Antoine, de Xavier Aliaga, guanyador del 27è premi Ciutat de Tarragona de novel·la Pin i Soler

Dilluns 9 d’octubre a les 18.30 h a la Biblioteca

Trobada amb Xavier Aliaga, guanyador del Premi Pin i Soler d’enguany i sessió de comentaris de la novel·la premiada Les quatre vides de l'oncle Antoine

Dimarts 10 d’octubre a les 18.30 h a la Biblioteca

Conferència “Una ciutat de novel·la. Una visió de com la ciutat de Tarragona s’ha reflectit en diferents novel·les i relats guardonats amb premis literaris”. A càrrec de Joan Cavallé.

Dilluns 13 de novembre a les 18.30 h a la Biblioteca

Trobada amb Francesc Puigpelat, guanyador del Premi Pin i Soler de l’any 2002 i sessió comentaris de la novel·la Roger de Flor, el lleó de Constantinoble. Amb lectura de textos a càrrec dels alumnes de l'Escola de Lletres.

Durant el cicle, concretament els mesos d’octubre, i fins a mitjans de novembre, es podrà veure a la Biblioteca l’exposició ‘25 PINISOLERS’ produiïda per la Casa de les Lletres on trobareu la història del premi, així com dels autors i de  les obres guanyadores. Més informació aquí