Gaudiu de la Biblioteca al Casal d'estiu!

Arriba l’estiu i des de la Biblioteca volem oferir els nostres serveis als Casals d’Estiu com a complement a les seves programacions, un complement en l’oci i en el lleure que afavoreix la promoció de la lectura.

30/06/2017 10:06
Infantil

Arriba l’estiu i des de la Biblioteca volem oferir els nostres serveis als Casals d’Estiu com a complement  a les seves programacions, un complement en l’oci i en el lleure que afavoreix la promoció de la lectura.

Què oferim:

-         Visites a la Biblioteca:

Per donar a conèixer la biblioteca com a servei públic de promoció de la lectura i la cultura, mostrar on som, qui som, què oferim, els nostres serveis i activitats com clubs de lectura per diferents edats i en diferents idiomes, llibres, revistes i pel·lícules en préstec, connexió a Internet… tot plegat en una visita personalitzada i interactiva.

-         Lots de llibres a mida:

La biblioteca us ofereix la possibilitat de comptar amb una selecció del nostre fons en préstec (llibres, revistes i DVDs sobre temàtiques concretes) segons les vostres preferències.

-         Lots per a Clubs de Lectura:

També us proposem lots de llibres (diferents exemplars d’un mateix títol) per a fer clubs de lectura adequats a diverses edats així com una guia pautada per a dirigir-lo.

Com a entitats també podreu gaudir d’una política de préstec més àmplia fent-vos el carnet institucional, per a més informació podeu consultar-la aquí.

Si esteu interessats en aquestes o d’altres propostes poseu-vos en contacte amb nosaltres a bptarragona.cultura@gencat.cat, per telèfon 977 240 331 i 977 240 544 o també presencialment al c/ Fortuny, 30, 43001 Tarragona